Stephanie Ballet (18) uit Hasselt bereidt zich voor op Miss Fashion Limburg 2014

Standaard

miss fashion limburg 2014 stephanie ballet

Stephanie Ballet (18) uit Hasselt is niet alleen actief bij de plaatselijke Rode Kruisafdeling en studente, maar doet ook mee aan de finale van de verkiezing van Miss Fashion Limburg 2014, die op 20 april 2013 zal plaatsvinden in Center Parks in Lommel.

Haar eerste misservaring deed ze vorig jaar op door haar deelname aan Miss Limburg.

“Daar kreeg ik de kneepjes onder de knie op het gebied van me modieuzer te kleden en te lopen op hoge hakken. Ook werd ik meer open in mijn karakter en ik houd er enorm leuke herinneringen aan over”, aldus Stephanie Ballet.

Haar karakter om mensen te helpen, maakt van haar een entousiaste vrijwillige medewerker bij de Hasseltse Rode Kruisafdeling.

“Aan Miss Fashion Limburg neem ik deel om nog wat meer ervaring op te doen in de modellenwereld, iets wat me precies wel ligt”, besluit ze.

We duimen voor haar!

Plaats een reactie